Fantage Forum
Welcome to the Fantage Forum.


Fantage Cheats, Secrets, Glitches, Info & Help.
 
HomeFAQSearchMemberlistRegisterLog inUsergroups


Share | 
 

 I'm a non-member again! :DD

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
v
Moderator
Moderator


Posts : 9586
Join date : 2010-02-07
Age : 16
Location : i'm always watching

PostSubject: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 08, 2010 11:46 am

Read the title! Lol.

So now, I'm gonna spend my time getting stars, earning gems, and level up. :DD
My dad said that I can renew my membership anytime I want to, but I told him that I'll wait for a while. I was pretty surprised to see my level, lol.
So yeahhh.
I'm thinking of selling all of my membership items... 'cos I don't wanna be a member anymore. xD

_________________

tumblr
let's catch up.
Back to top Go down
View user profile
FreedoM 4EVA
Loyal Fantagian


Posts : 1680
Join date : 2010-06-18
Age : 19
Location : Earth

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 08, 2010 12:56 pm

Lol!! First time i know that there is smone who ds not want to be a member!!! I spent 1 month being a member And that ws like OHMIGOSH!!!

Wanna sell ur items i believe there are gonna be mny ppl in need of it Razz
Back to top Go down
View user profile
Jian
Dedicated Fantagian


Posts : 1264
Join date : 2010-05-10
Age : 16
Location : canadadadadadadadadadaaaa

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 08, 2010 12:59 pm

Lol xDD no wonder when i clicked your Id it didnt have premuin membership on it xDD
Back to top Go down
View user profile
v
Moderator
Moderator


Posts : 9586
Join date : 2010-02-07
Age : 16
Location : i'm always watching

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 08, 2010 1:04 pm

Yeah, lol.
I sold all of my membership items because I'm NEVER gonna be a member again.
I decided.

_________________

tumblr
let's catch up.
Back to top Go down
View user profile
FreedoM 4EVA
Loyal Fantagian


Posts : 1680
Join date : 2010-06-18
Age : 19
Location : Earth

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 08, 2010 1:06 pm

OHmiGOSH..... Wats going on I see things wrong!!

Wats da matter wanna be a normal fantagian?? U r losing mny stuffs!!!
Gotcha tell u tht! i'm sure u know it though!!
Back to top Go down
View user profile
Jian
Dedicated Fantagian


Posts : 1264
Join date : 2010-05-10
Age : 16
Location : canadadadadadadadadadaaaa

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 08, 2010 1:09 pm

FreedoM 4EVA wrote:
OHmiGOSH..... Wats going on I see things wrong!!

Wats da matter wanna be a normal fantagian?? U r losing mny stuffs!!!
Gotcha tell u tht! i'm sure u know it though!!
Lol your right , don't sell your OLD member stuff, Then you can keep the old stuff and be a nons xDD
Back to top Go down
View user profile
Lyli
Dedicated Fantagian


Posts : 1149
Join date : 2010-01-30
Location : Peegale 5ever (that mean more than 4eva)

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 08, 2010 1:43 pm

Heckz yeah! ;D

Welcome to the non paratyyyy xD
Back to top Go down
View user profile
v
Moderator
Moderator


Posts : 9586
Join date : 2010-02-07
Age : 16
Location : i'm always watching

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 08, 2010 1:44 pm

FreedoM 4EVA wrote:
OHmiGOSH..... Wats going on I see things wrong!!

Wats da matter wanna be a normal fantagian?? U r losing mny stuffs!!!
Gotcha tell u tht! i'm sure u know it though!!

I know, I just don't want to waste my parents' money anymore.
My dad did say that I can renew it whenever I want though.

_________________

tumblr
let's catch up.
Back to top Go down
View user profile
foreveran
Veteran Fantagian


Posts : 3906
Join date : 2010-08-26
Age : 21
Location : SKY :p

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 08, 2010 1:48 pm

lol congrats
how does it feel? XD
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/foreveran27?feature=mhum
FreedoM 4EVA
Loyal Fantagian


Posts : 1680
Join date : 2010-06-18
Age : 19
Location : Earth

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 08, 2010 1:51 pm

Tiny-Shrimp wrote:
FreedoM 4EVA wrote:
OHmiGOSH..... Wats going on I see things wrong!!

Wats da matter wanna be a normal fantagian?? U r losing mny stuffs!!!
Gotcha tell u tht! i'm sure u know it though!!

I know, I just don't want to waste my parents' money anymore.
My dad did say that I can renew it whenever I want though.

Ok u sound a bit too annoyed by wat i said I din't really wnt u to get angry (millionz of srryz)! Embarassed

Back to top Go down
View user profile
v
Moderator
Moderator


Posts : 9586
Join date : 2010-02-07
Age : 16
Location : i'm always watching

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 08, 2010 1:51 pm

FreedoM 4EVA wrote:
Tiny-Shrimp wrote:
FreedoM 4EVA wrote:
OHmiGOSH..... Wats going on I see things wrong!!

Wats da matter wanna be a normal fantagian?? U r losing mny stuffs!!!
Gotcha tell u tht! i'm sure u know it though!!

I know, I just don't want to waste my parents' money anymore.
My dad did say that I can renew it whenever I want though.

Ok u sound a bit too annoyed by wat i said I din't really wnt u to get angry (millionz of srryz)! :oops:

No, I'm not annoyed, it's ok.
[I'm usually like this. lol.]

_________________

tumblr
let's catch up.
Back to top Go down
View user profile
FreedoM 4EVA
Loyal Fantagian


Posts : 1680
Join date : 2010-06-18
Age : 19
Location : Earth

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 08, 2010 1:53 pm

Tiny-Shrimp wrote:
FreedoM 4EVA wrote:
Tiny-Shrimp wrote:
FreedoM 4EVA wrote:
OHmiGOSH..... Wats going on I see things wrong!!

Wats da matter wanna be a normal fantagian?? U r losing mny stuffs!!!
Gotcha tell u tht! i'm sure u know it though!!

I know, I just don't want to waste my parents' money anymore.
My dad did say that I can renew it whenever I want though.

Ok u sound a bit too annoyed by wat i said I din't really wnt u to get angry (millionz of srryz)! Embarassed

No, I'm not annoyed, it's ok.
[I'm usually like this. lol.]

Lol! thnx 4 telling me tht or I did actually regret the whole day for wat i said!!
Back to top Go down
View user profile
yvonnelol
Senior Fantagian


Posts : 346
Join date : 2010-03-20
Location : This is a new episode of Punk'd.

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 08, 2010 4:00 pm

i just noticed that today before i saw this post.
Back to top Go down
View user profile http://fantagestuff-yvonnelol.blogspot.com
v
Moderator
Moderator


Posts : 9586
Join date : 2010-02-07
Age : 16
Location : i'm always watching

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 08, 2010 7:53 pm

foreveran wrote:
lol congrats
how does it feel? XD
It feels... normal. XDD

_________________

tumblr
let's catch up.
Back to top Go down
View user profile
nymphie
Passionate Fantagian


Posts : 769
Join date : 2010-09-11
Age : 16
Location : Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 08, 2010 7:58 pm

when i was a non member i would spend my time earning money and its easier to buy ecoins
Back to top Go down
View user profile
linda
Senior Fantagian


Posts : 380
Join date : 2010-06-09

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 08, 2010 8:25 pm

oh-em-geeh

congrats Very Happy
Back to top Go down
View user profile
babygurl10301
New Fantagian


Posts : 1
Join date : 2010-10-10
Age : 16

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Sun Oct 10, 2010 4:25 pm

linda wrote:
oh-em-geeh

congrats Very Happy
rabbit rabbit rabbit rabbit lolz
Back to top Go down
View user profile
Toochey-cookey
Devoted Fantagian


Posts : 634
Join date : 2010-10-03
Age : 14
Location : Bronx,New York and in front of your face!DUH!

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Sun Oct 10, 2010 6:40 pm

I.K.R!When your a member,everyone stalks you,and wants to be your PD!!!This one time when I USED TO be a member,some random guy said "Hey smexy,wanna go to my house?".
I was shocked at that moment,LOL.I just said "Yea,whatever weirdo,bye!".So now,I'm a non.
Phew!Lucky for me.
Back to top Go down
View user profile
T
Senior Fantagian


Posts : 381
Join date : 2010-06-06
Location : heyy

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 15, 2010 6:41 pm

Wow that's just like me... I didn't want to be member anymore either so I decided to sell all my member stuff. Everything. So since I had a lot, a ended up with 58,000 stars xD
Back to top Go down
View user profile
foreveran
Veteran Fantagian


Posts : 3906
Join date : 2010-08-26
Age : 21
Location : SKY :p

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 15, 2010 7:08 pm

FruityTootyThiny wrote:
Wow that's just like me... I didn't want to be member anymore either so I decided to sell all my member stuff. Everything. So since I had a lot, a ended up with 58,000 stars xD

see everything O O
how bout if wanted to become member again?
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/foreveran27?feature=mhum
Valval
Loyal Fantagian


Posts : 1994
Join date : 2010-01-26
Location : rainbow road♥

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 15, 2010 8:05 pm

Cool, i'm a non member too. I'm level 45. I will get membership later i think though.
Back to top Go down
View user profile http://xat.com/theanimalcrossingfangroup
Toochey-cookey
Devoted Fantagian


Posts : 634
Join date : 2010-10-03
Age : 14
Location : Bronx,New York and in front of your face!DUH!

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 15, 2010 8:07 pm

Can someone have a meeting with me on fantage???
I'm sooooo glad im a non-member cuz weirdos ask meh out.O.o
Back to top Go down
View user profile
Charmed
Senior Fantagian


Posts : 253
Join date : 2010-09-03
Age : 19
Location : Home

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Fri Oct 15, 2010 8:12 pm

Ehh... Im thinking about becoming a non too.
Im really unsucessfull at trying to have a high level and ppl make fun of me and ask my why i have such a low level Crying or Very sad
After i finish collecting a fairly high amount of pets,
Ill probably become a non again.
Back to top Go down
View user profile
T
Senior Fantagian


Posts : 381
Join date : 2010-06-06
Location : heyy

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Sat Oct 16, 2010 7:56 pm

foreveran wrote:
FruityTootyThiny wrote:
Wow that's just like me... I didn't want to be member anymore either so I decided to sell all my member stuff. Everything. So since I had a lot, a ended up with 58,000 stars xD

see everything O O
how bout if wanted to become member again?
All I know is, I don't ;D
Back to top Go down
View user profile
Jian
Dedicated Fantagian


Posts : 1264
Join date : 2010-05-10
Age : 16
Location : canadadadadadadadadadaaaa

PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Sat Oct 16, 2010 8:05 pm

Kitty wrote:
Ehh... Im thinking about becoming a non too.
Im really unsucessfull at trying to have a high level and ppl make fun of me and ask my why i have such a low level Crying or Very sad
After i finish collecting a fairly high amount of pets,
Ill probably become a non again.
Making fun of u because having a low mem level? O.o
I doesn't matter what level u r. but anyways im think of becoming a non again on new year xP
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: I'm a non-member again! :DD   Today at 11:26 am

Back to top Go down
 
I'm a non-member again! :DD
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» New member shout out
» apologies ijustkillyoudude and tank team member
» New TTR Tagged Member
» How to become a Gym Leader/Elite 4 Member
» Newest member to our family

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Fantage Forum :: Fantage :: Fantage Discussion-
Jump to: