Fantage Forum
Welcome to the Fantage Forum.


Fantage Cheats, Secrets, Glitches, Info & Help.
 
HomeFAQSearchMemberlistRegisterLog inUsergroups


Share | 
 

 A Design shop..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
ashley123
Loyal Fantagian


Posts : 1934
Join date : 2010-01-27
Age : 104

PostSubject: A Design shop..   Sun Nov 14, 2010 10:41 am

Hii! Im making this design kinda of shop... here are some examples,

Ex.1
Spoiler:
 

Ex.2
Spoiler:
 

Ex.3
Spoiler:
 

Just tell me what design u want (like ex.1, 2 or 3) and what color. I can also do random colors if u want.
Also tell me what size u want!

These might take a while so please be patient!
Thankss!
Sorry if the pictures too bigg!



Last edited by ashley123 on Tue Nov 16, 2010 8:08 pm; edited 10 times in total
Back to top Go down
View user profile http://foreverfriends.canadian-forum.com/
Ronnie99
Junior Fantagian


Posts : 64
Join date : 2010-10-04
Age : 17
Location : ...........................

PostSubject: Re: A Design shop..   Sun Nov 14, 2010 10:49 am

kewl!! =D the thrid one herts my eyes!!! cyclops
Back to top Go down
View user profile
ashley123
Loyal Fantagian


Posts : 1934
Join date : 2010-01-27
Age : 104

PostSubject: Re: A Design shop..   Sun Nov 14, 2010 12:11 pm

Haha yeah its an optical illusion! i think...

Someone order pleasee!
Back to top Go down
View user profile http://foreverfriends.canadian-forum.com/
kiki424
Passionate Fantagian


Posts : 936
Join date : 2010-01-26
Location : Some where in a parallel universe

PostSubject: Re: A Design shop..   Sun Nov 14, 2010 4:20 pm

Ill order (btw can we have writing on it?)

I want ex.2 with any random color(s) (just as long as they make a good combination)

I want it like a good size, not tooo small and not too big (if we can have writing) i want it say: kiwi ish awsum <3

(oh and idrc if u do/nt cap. the "k" in kiwi)

~thx ash
Back to top Go down
View user profile
ashley123
Loyal Fantagian


Posts : 1934
Join date : 2010-01-27
Age : 104

PostSubject: Re: A Design shop..   Sun Nov 14, 2010 4:38 pm

kiki424 wrote:
Ill order (btw can we have writing on it?)

I want ex.2 with any random color(s) (just as long as they make a good combination)

I want it like a good size, not tooo small and not too big (if we can have writing) i want it say: kiwi ish awsum <3

(oh and idrc if u do/nt cap. the "k" in kiwi)

~thx ash

K here:


If you want me to make it shorter just tell me!!
Hope u like it! Smile
Back to top Go down
View user profile http://foreverfriends.canadian-forum.com/
ii77ll
Regular Fantagian


Posts : 102
Join date : 2010-06-22
Age : 18
Location : somewhere on earth

PostSubject: Re: A Design shop..   Tue Nov 16, 2010 7:03 pm

can u do ex 2 with pink and orange plz
Back to top Go down
View user profile
v
Moderator
Moderator


Posts : 9586
Join date : 2010-02-07
Age : 16
Location : i'm always watching

PostSubject: Re: A Design shop..   Tue Nov 16, 2010 7:19 pm

Let's see... I want the second one, colors black and white.
If you can't, then just black, lol.
Can you make it small too? If not, then it's fine. :3
Back to top Go down
View user profile
ashley123
Loyal Fantagian


Posts : 1934
Join date : 2010-01-27
Age : 104

PostSubject: Re: A Design shop..   Tue Nov 16, 2010 7:58 pm

ii77ll- Here you goo:


Tiny-Shrimp- Here you go:


Hope you guys like it!
Anymore orders?
Back to top Go down
View user profile http://foreverfriends.canadian-forum.com/
ii77ll
Regular Fantagian


Posts : 102
Join date : 2010-06-22
Age : 18
Location : somewhere on earth

PostSubject: Re: A Design shop..   Wed Nov 17, 2010 7:02 pm

thx!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: A Design shop..   Today at 9:02 pm

Back to top Go down
 
A Design shop..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Konasumi's Design Shop [ OPEN ]
» Hasbro Fantastic 4 $6 at The reject shop
» Mangohero's Transformers Shop
» Trip shop -SANTAMONICA - dialogue for the weapons + Diners Pub
» Gears of War 3 Shop

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Fantage Forum :: Creations :: Graphics-
Jump to: