Fantage Forum
Welcome to the Fantage Forum.

Fantage Cheats, Secrets, Glitches, Info & Help.
HomeFAQSearchMemberlistRegisterLog inUsergroups

Share | 

 Neeeeeeew person (well kinda)

Go down 
Regular Fantagian

Posts : 109
Join date : 2011-03-10
Age : 17
Location : Oklahoma City,Oklahoma

PostSubject: Neeeeeeew person (well kinda)   Tue Mar 22, 2011 8:56 pm

So,my bestie names Tishanty has just joined this website!Shes a non member on fantage (So am I).Shes not a ''Noob'' so seriously dont call her that.Shes new @ making posts and stuff but u guys were all noobz once so plz dont call her that!I would also like to tell u im not here for mean ppl or someone who wants drama !If u wanna add Tishanty her user name is Tishanty_Forvea!
Well have fun and ignore the mean peepz!Peace!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
Rookie Fantagian

Posts : 26
Join date : 2011-02-25
Age : 17
Location : i aint telling u cuz u might stalk me o.O

PostSubject: Re: Neeeeeeew person (well kinda)   Wed Mar 23, 2011 5:21 am

oh woooooow forvea? did u mean foreva or something? and not everyone were noobs before. i no i wasnt. my friends werent so dont say we were noobs when u dont want us calling ur "friend" a noob.

O o
/¯____________________________ ______________
\_¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Back to top Go down
View user profile
Neeeeeeew person (well kinda)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
» First Person That Comes To Your Mind When You Hear A Love SONG!
» Who is the sweetest person youve ever met in your life?
» How to make yourself look like a smurf.
» Guess what the person below you is scared! ^GAME^
» How do you make your fantage character, your avatar?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Fantage Forum :: Fantage :: Fantage Discussion-
Jump to: